برگزاری اولین دوره کلاس آموزشی توسعه فردی و گروهی تیم فروش با تاکید بر شناخت مدل های رفتاری
آموزش در سازمان به معنی تولید دانش، حفظ و انتقال آن به دیگر افراد سازمان است. نظریه آموزش در سازمان میگوید اعضای یک گروه زمانی یاد میگیرند که هنگام حل مشکلات و پیدا کردن راهکار با یکدیگر تعامل داشته باشند. بنابراین توسعه فرهنگ آموزش و یادگیری در سازمان هم به اندازه تدوین و ارائه دورههای آموزشی اهمیت دارد.
در واقع هیچ جای تعجبی ندارد که کارمندانی که از فرصتهای مداوم برای یادگیری، توسعه فردی و پیشرفت برخوردار هستند، به احتمال بیشتری در شرکت باقی میمانند و به سازمان خود وفادارترند. یادگیری، توسعه فردی و کسب مهارت های نرم اصلیترین فاکتورهایی هستند که کارمندان را با شرکت در تعامل نگه میدارند.
توسعه کارکنان باید تلاشی مداوم در راستای تقویت عملکرد کاری باشد و شرکتهای مختلف به سراغ رویکردهای گوناگون مانند مربیگری، برگزاری جلسات آموزشی و همینطور مانیتورینگ میروند.
شرکت بهین پخش راشا بعنوان سازمانی یادگیرنده و پیشرو در صنعت پخش در تلاش است تا با آموزش مداوم بتواند تاثیر بسزایی در رشد و تعالی کارکنان خود داشته باشد. بر همین اساس به صورت مداوم و با مدلهای متعددی این را جزو فرهنگهای اصیل سازمان خود قرارداده است
در همین راستا و با هدف رشد و ارتقائ شخصی تیم فروش دوره توسعه فردی و گروهی را در تاریخ ۲۲ تیر ۱۴۰۲ با آموزش های آقای مهندس زمانی مدیر فروش شعبه شرق تهران و سرکار خانم دکتر هندیانی مدیر مارکتینگ مجموعه به صورت تخصصی به اجرا درآورد. هدف این دوره بررسی و شناخت مدل های رفتارشناسی و بهره برداری گسترده از آن در شرایط بحران است
این دوره در ادامه به اصول رفتار سرپرستی و کدهای رفتاری در جایگاه سرپرستی بعنوان کلیدی ترین جایگاه فروش خواهد پرداخت.
به امید رشد و موفقیت روز افزون بهین پخش راشا
پاسخ بدهید